Reklamace a výměna zboží
Zvolili jste špatnou velikost trika, nesedí vám střih nebo vám jsou velké boty? Nic se neděje. Jakékoliv zboží z našeho e-shopu CFSTORE.cz vám do 14ti dní od zakoupení bez problému vyměníme, nebo vám zašleme peníze zpět na účet.
Jak postupovat při výměně nebo reklamaci zboží?
- Oblečení, boty či jiné zboží, které chcete vyměnit, složte do původního obalu či krabice (jedná-li se o reklamaci, původní obal není podmínkou).
- Do balíčku přiložte okopírovanou fakturu a vyplněný reklamační formulář, který je ke stažení ZDE.
- Zašlete balíček doporučeně na adresu našeho obchodu: CFSTORE.cz, Ing.Jiří Šolc, Žitná 2880/19, Jablonec nad Nisou, 46601
- Jakmile nám balíček dorazí, budeme Vám expedovat zboží nové.
- V případě výměny je třeba počítat s účtováním poštovného za nový balíček (129,-)
Jak postupovat při vrácení zboží?
- Oblečení, boty či jiné zboží, které chcete vrátit, složte do původního obalu či krabice.
- Do balíčku přoložte okopírovanou fakturu a vyplněný reklamační formulář (nezapoměňte uvést číslo účtu pro zaslání částky), který jste obdrželi společně se zbožím.
- Zašlete balíček doporučeně na adresu našeho obchodu: CFSTORE.cz, Ing.Jiří Šolc, Žitná 2880/19, Jablonec nad Nisou, 46601
- Do 7 pracovních dní od obdržení balíčku vám zašleme na účet částku za vrácené zboží.
Máte-li jakékoliv dotazy nebo potřebujete poradit s výběrem vhodné velikosti můžete nás kontaktovat telefonicky či e-mailem.
CFSTORE.cz
KONTAKT: 775333306
E-MAIL: OBCHOD@CFSTORE.CZ