Reklamace a výměna zboží

Zvolili jste špatnou velikost trika, nesedí vám střih nebo vám jsou velké boty? Nic se neděje. Jakékoliv zboží z našeho e-shopu CFSTORE.cz vám do 14ti dní od zakoupení bez problému vyměníme, nebo vám zašleme peníze zpět na účet. 

Jak postupovat při výměně nebo reklamaci zboží?

  1. Oblečení, boty či jiné zboží, které chcete vyměnit, složte do původního obalu či krabice (jedná-li se o reklamaci, původní obal není podmínkou).
  2. Do balíčku přiložte okopírovanou fakturu a vyplněný reklamační formulář, který je ke stažení ZDE.
  3. Zašlete balíček doporučeně na adresu našeho obchodu: CFSTORE.cz, Ing.Jiří Šolc, Žitná 2880/19, Jablonec nad Nisou, 46601
  4. Jakmile nám balíček dorazí, budeme Vám expedovat zboží nové. 
  5. V případě výměny je třeba počítat s účtováním poštovného za nový balíček (129,-)

 

Jak postupovat při vrácení zboží?

  1. Oblečení, boty či jiné zboží, které chcete vrátit, složte do původního obalu či krabice.
  2. Do balíčku přoložte okopírovanou fakturu a vyplněný reklamační formulář (nezapoměňte uvést číslo účtu pro zaslání částky), který jste obdrželi společně se zbožím.
  3. Zašlete balíček doporučeně na adresu našeho obchodu: CFSTORE.cz, Ing.Jiří Šolc, Žitná 2880/19, Jablonec nad Nisou, 46601
  4. Do 7 pracovních dní od obdržení balíčku vám zašleme na účet částku za vrácené zboží. 

 

Máte-li jakékoliv dotazy nebo potřebujete poradit s výběrem vhodné velikosti můžete nás kontaktovat telefonicky či e-mailem.

 

CFSTORE.cz

 

KONTAKT: 775333306

E-MAIL: OBCHOD@CFSTORE.CZ

Náš obchod využívá soubory cookies, ty pomáhají poskytovat a zlepšovat naše služby. Používáním tohoto webu souhlasíte s našimi pravidly pro cookies. Děkujeme :) Více informací zde